【バーバンクRPE】速報:ミスティ・ハンナ現る【ポータル申請再開のお知ら せ】


【バーバンクRPE】速報:ミスティ・ハンナ現る【ポータル申請再開のお知らせ】
今月9日、ロサンゼルス・バーバンクで行われたリモート・パーティシペーション・エクササイズは、アノマリー1日目に姿を消したミスティ・ハンナを救出するため、エージェントたちがミスティの「記憶の宮殿」に乗り込むというものでした。
RPEは無事に成功し、ミスティは無事にバーバンクの会場に姿を現したのです!

そしてミスティは「記憶の宮殿」で何が起こり、これから何が起こるのかをエージェントたちの前で語りました。この時に撮影された動画を、6月のエージェント・オリンピアードにも海外から参加されていた JpLolo jplolo さんがスクリプトに書き起こしてくれましたので、拙訳にてご紹介させていただきます。
JpLolo jplolo We are very pleased to know that! Thank you!

なお翻訳にあたり、リュケイオン・メンバー YutoRaion に助力いただきました。ありがとうございます!

--------(原文は日本語訳の後に)
2017年9月9日、ミスティ・ハンナの「記憶の宮殿」スピーチ
カリフォルニア州バーバンクにて

ご存じない方のために、私はミスティ・ハンナです。あなた方が「記憶の宮殿」の旅を成し遂げてくださったのね?
…素晴らしいことです。皆さんが私を助け出すために立ち上がってくれたことに感謝します。ですが、助けが必要だったのは私ではないのです。私は危険な状態ではありませんでした。

私たちはキャンプ・ナヴァロで一線を超えました。誰もがリモート・パーティシペーションに参加し始め、誰もが見たことのないものを見、次元を超えて物事を変えた。そして…それには代償が伴っていたのです。エクソジェナス・エンティティが、この世界に侵入可能になったのです。彼らは、私達の心に入り込むことができます。あなた方はいま体験したような「記憶の宮殿」をそれぞれが作ることで、彼らから自分を守らねばなりません。私が何年もの間どうやって生き延びてきたのか、リモート・ビューイングによって私の「記憶の宮殿」を訪れ、見ていただきました。それなしで生き延びるすべはない。

ですから、今日皆さんが知ったことを共有してください、早晩それが必要とされる時がやってきます。私たちはこの次元の壁を壊しているのです。それは大きなリスクではありますが、大きな報酬をも含んでいます。本当に本当にすぐに、何かが起こります。

あなた達が今日学んだことで、私たちは最大のポータル・ネットワークを、この地球で最大の「記憶の宮殿」を、取り戻すことができるのです。それを形作り、強化し、育て、利用することができるのです。人々はこれから訪れることを知らなければなりません。ですから、今日学んだことを広める必要があるのです。 すぐに、スキャナによって私達のこの巨大な「記憶の宮殿」にポータルを申請できるようになるでしょう。 (強調は訳者による)

このお話が理解できなくても構いません。それでも私はやろうと思います。今日の出来事を皆に知らせてください。あなたがポータル申請を始めることができるなら、それは本当に魔法になるでしょうから。

Transcript of Misty Hannah’s Mind Palace Speech
9/9/2017
Ingress RPG Event, Burbank California

Hank…
For those of you who do not know me I'm Misty Hannah. And it seems you've made it through the Mind Palace, yes?
...Well done. You've all set out to save me and for that I'm grateful. But it wasn't me that needed saving. I was never the one in danger, you are.

Look, at Camp Navarro we crossed a line. We all started taking part in Remote Participation and we saw into places that were never meant to be seen and we changed things in other dimensions. And that... it comes at a price.The exogenous can enter this dimension. They can enter our minds and you need to protect yourselves by creating a Mind Palace like the one you just experienced. I let you into my Mind Palace so you could see for years how I survived years of remote viewing experiments. Without it, [inaudible (no one will survive?)].

So, share what you learned today because soon we are all going to need it. We are tearing down the walls of this dimension. And that means more risk, but it also means greater rewards.
Very very soon, something's going to happen.

With what you learned today, we can take back control of the largest portal network, of the largest Mind Palace on Earth; the portal network. We can shape it. We can enhance it. We can grow it. You can use it. So you have to share what you learned today because people need to know what's coming. Very soon, your scanners will be able to submit portals to this giant shared Mind Palace of ours.

I don't claim to understand it. But I'm going to try. Let everyone know what you learned today. Because when you can start to submit portals, that, my friends, will be truly magic.

#ProjectLycaeum #Ingress


Originally shared by Matt Dickson (RainbowSmurf)

Misty's Mind Palace in Burbank, CA today. This is her message to the agents in attendance.

コメント

  1. ちなみに元の記事に、ミスティへのメンション付で「your boobs are awesome!!」ってコメントしたら、しれっと削除されてた。😌

    返信削除

コメントを投稿